AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
01020304
05060708091011
12131415161718
1920212223 2425
262728293031

Smaki czerwonego dzieciństwa czyli dr Trębecki w TV Biznes

Piątek, 23 lipca, 2010

Każdy 40- latek zachował w pamięci smak oranżady w proszku, dotyk butów relaks czy ekscytację, gdy w telewizji puszczali czterech pancernych albo Klossa.  O potencjale marketingowym tych wspomnień mówił dla TV biznes tegoroczny 40-latek dr Jacek Trębecki.

Według niego niewiele firm buduje swój potencjał na takich źródłach. Do nielicznych przykładów należą producenci wafelków Prince-Polo, w części odwołuję się do niego czasami producenci wędlin czy napojów.

PRL zniknął z marketingowej mapy skojarzeń, a nie słusznie. Jest coś perwersyjnego w smakach dzieciństwa.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+