AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
010203040506
07080910111213
14151617181920
212223 24252627
28

Alea Broker poszerza formy komunikacji

Środa, 23 lutego, 2011

Poznańskiego brokera ubezpieczeniowego można odnaleźć na czołowych portalach społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. Alea Broker stworzył platformę wymiany opinii, aby usprawnić przepływ informacji i jeszcze skuteczniej pomagać przedsiębiorcom w minimalizowaniu ryzyka w biznesie.

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom klientów biznesowych, którzy spędzają sporo czasu w sieci, Alea Broker uruchomił na Facebooku fanpage Ryzyka w biznesie. Jest to platforma wymiany opinii i informacji na tematy związane z ubezpieczeniami w biznesie. Na stronie można znaleźć ciekawostki, jak również aktualności dotyczące realnych niebezpieczeństw czyhających na przedsiębiorców różnych branż. – Staramy się przekazywać informacje o bieżących ryzykach i wydarzeniach, które mogą zagrażać firmom, ale także chętnie komentujemy wszelkie wątpliwości, które mogą nękać przedsiębiorców. Stąd też idea stworzenia serii pt. „czy można się ubezpieczyć od…”. Jako odskocznię od zagrażających niebezpieczeństw, proponujemy fanom łacińskie maksymy oraz cytaty o ryzykach – mówi Jarosław Oleksy, prezes zarządu Alea Broker.

Funpage Ryzyka w biznesie w dalszej perspektywie ma być wzbogacony o narzędzie do badania opinii społecznej. Już teraz można wziąć udział w ankiecie mającej na celu wytypowanie najpopularniejszych rodzajów ubezpieczeń. Wyniki ankiety zostaną opracowane i skomentowane przez specjalistę, aby każdy przedsiębiorca mógł porównać swoją politykę ubezpieczeniową do zalecanej przez ekspertów. Planowane są również kolejne sondaże m.in. sprawdzające satysfakcję ze współpracy z ubezpieczycielami.

Działania podejmowane przez Alea Broker można również śledzić na Twitterze, gdzie w telegraficznej formie przekazywane są najświeższe informacje branży ubezpieczeniowej. Broker koncentruje swoją uwagę na ubezpieczeniach branży handlowej, logistycznej, budowlanej, rolniczej czy HoReCa, pozostając jednocześnie aktywnym na polu innych gałęzi biznesu.

Choć Internet jest „kopalnią wiedzy”, to czasem trzeba włożyć wiele wysiłku, aby znaleźć informacje, które rzeczywiście nas interesują. - Poprzez poszerzenie kanałów komunikowania o Facebook czy Twitter mamy nadzieję, że ułatwimy przedsiębiorcom dostęp do bieżących informacji. Chcielibyśmy, aby właściciele firm dołączali do platformy Ryzyka w biznesie i inicjowali dyskusje dotyczące różnych obszarów ubezpieczeń, co z pewnością ułatwi im zarządzanie ryzykami – zapewnia Oleksy.

Dołącz do nas: facebook.com/ryzykawbiznesie



Informacja uzupełniająca

Firma Alea Broker powstała w Poznaniu w 2003 roku jako odpowiedź na indywidualne potrzeby klientów w obszarze polityki ubezpieczeniowej firm. Alea jest brokerem ubezpieczeniowym współpracującym z większością towarzystw ubezpieczeniowych obecnych na polskim rynku, oferując wszystkie dostępne w Polsce rodzaje polis. Działalność Alea Broker obejmuje między innymi zabezpieczenia majątku przedsiębiorstw i przyszłości ich pracowników, jak również pomoc i nadzorowanie procesu likwidacji szkód. Szeroki wachlarz usług firmy skierowany jest do przedsiębiorstw produkcyjnych, budowlanych, handlowych oraz usługowych, a także do sektora rolniczego.

Nazwa firmy nawiązuje z łaciny do słowa ryzyko, które Alea Broker stara się rzetelnie przedstawiać swoim klientom, oferując dostosowane programy ubezpieczeń, uwzględniające zmieniające się warunki i oczekiwania firm. Poznańską firmę brokerską charakteryzuje nie tylko najwyższy standard świadczonych usług, ale również doradztwo w zakresie uświadamiania i zarządzania ryzykami. Usługi oferowane przez Alea Broker są „szyte na miarę”, dzięki czemu sprostają nawet najbardziej wysublimowanym wymaganiom przedsiębiorstw.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+