AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
010203040506
07080910111213
14 151617181920
21222324252627
28293031

Rozpoczęła się kolejna edycja badania European Communication Monitor

Poniedziałek, 14 marca, 2011

Stowarzyszenie European Public Relations Education and Research Association wraz z European Assoaciation of Communication Directors i Communication Director Magazine zapraszają do wzięcia udziału w ankiecie dotyczącej stanu i nadchodzących wyzwań w obszarze komunikacji strategicznej. Już od ponad tygodnia kwestionariusz dostępny jest w Internecie.
 
Tegoroczna edycja ankiety European Communication Monitor odnosi się do kwestii związanych z podejmowaniem decyzji, władzą, zaufaniem, obszarem social media oraz strategicznymi zagadnieniami, które będą istotne w najbliższych miesiącach. Badanie adresowane jest w szczególności do specjalistów z branży Public Relations pracujących w przedsiębiorstwach, stowarzyszeniach, instytucjach politycznych  oraz innych organizacjach i agencjach PR.

Czas potrzebny do wypełnienia kwestionariusza wynosi około 15 minut.  Cały projekt przeznaczony jest do celów badawczych, a wszystkie dane osób wypełniających ankietę będą poufne. Wraz z zakończeniem tegorocznej ankiety jej uczestnicy otrzymają pełny raport zawierający wyniki badania, a dodatkowo będą mieli szansę otrzymać jeden z trzech kieszonkowych projektorów multimedialnych  Aiptek T20. Ankieta European Communication Monitor 2011 jest dostępna na stronie www.communicationmonitor.eu do 31. marca 2011 roku.

European Communication Monitor jest największym międzynarodowym badaniem dotyczącym branży Public Relations oraz komunikacji na świecie. W 2010 roku kwestionariusz wypełniło 1950 profesjonalistów z 46 krajów. Każdego roku badanie prowadzone jest przez kilkanaście renomowanych uniwersytetów w ramach stowarzyszenia EUPRERA m.in. Uniwersytet w Lipsku, Uniwersytet w Leeds czy Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Ankieta wspierana jest przez Infopaq – międzynarodowego lidera świadczącego usługi z zakresu monitoringu i oceny mediów oraz Grayling – drugą największą na świecie niezależną agencję Public Relations.

Ankieta dostępna jest pod adresem: http://www.communicationmonitor.eu/

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+