AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
010203040506
07080910111213
14151617181920
21 222324252627
282930

Prelite dla Fundacji Aktywności Lokalnej i idei flexicurity

Poniedziałek, 21 listopada, 2011

Prelite Public RelationsAgencja Prelite Public Relations rozpoczęła współpracę z Fundacją Aktywności Lokalnej przy realizacji innowacyjnego projektu „Mam dziecko – pracuję”. Celem działań projektowych jest wzrost konkurencyjności Wielkopolski poprzez wzmocnienie adaptacyjności matek i ojców na rynku pracy w oparciu o ideę nowoczesnego modelu rynku pracy - flexicurity.

Projekt „Mam dziecko – pracuję” zakłada połączenie elastyczności zatrudnienia (flexi) i bezpieczeństwa pracy  (security). W rezultacie pracodawcy i pracownicy mogą wspólne i z większymi korzyściami realizować swoje potrzeby w zakresie zatrudniania.

Projekt skierowany będzie do rodziców – zarówno do matek, jak i ojców. Szczególnie zaś do kobiet wychowujących przynajmniej jedno dziecko w wieku do trzech lat, przebywających na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym oraz kobiet w ciąży. Działania skierowane będą równocześnie do przedstawicieli instytucji zainteresowanych skutecznym rozwiązywaniem problemów matek i ojców na rynku pracy.

Projekt zakłada również wypracowanie modelu współpracy międzysektorowej: administracji publicznej, biznesu oraz podmiotów społecznych, a w szczególności organizacji pozarządowych. Zgodnie z tą ideą sam projekt przygotowany został w formie partnerstwa międzysektorowego. Współpracę z inicjatorem - Fundacją Aktywności Lokalnej - podjął Uniwersytet Ekonomiczny, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, Prelite Sp. z o.o. oraz Centrum Work-Life Balance z Kokkedal (Dania).

Agencja Prelite będzie realizowała kompleksową obsługę public relations m.in. prowadzenie kampanii społecznej, kontakty z mediami, social media, prowadzenie internetowego biura prasowego. Ze strony Prelite za obsługę klienta będzie odpowiadała Sylwia Dziwińska.

Projekt realizowany będzie na terenie Wielkopolski, a działania potrwają do 2014 r.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+