AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
01
02030405060708
09101112131415
16171819202122
2324252627 2829
3031

EURO Poznań 2012 stawia na poznańską agencję PR

Piątek, 27 stycznia, 2012

Prelite Public RelationsAgencja Prelite wygrała konkurs na obsługę public relations spółki EURO Poznań 2012 w kontekście oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM w Poznaniu. Agencja współpracę ze spółką EURO Poznań 2012, odpowiedzialną za przygotowanie Strefy Kibica Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w stolicy Wielkopolski, rozpoczęła z początkiem stycznia 2012 roku.

– Wybraliśmy spośród cenionych na rynku i profesjonalnych agencji. Postawiliśmy na poznańskie know how i brand PR. Doceniliśmy jakość, kreatywność i zróżnicowanie obszarów działań proponowanych przez Prelite – mówi Joanna Janowicz Strzyżewska, rzecznik prasowy EURO Poznań 2012. – Na decyzję o wyborze agencji miały wpływ zaangażowanie Prelite na poziomie oferty oraz szeroki zasięg działań w aspekcie lokalnym, krajowym i zagranicznym. Jeśli  organizacja EURO ma wpłynąć na rozpoznawalność i wizerunek Poznania, to my już dziś stawiamy na dobre poznańskie marki – dodaje.  

Współpraca z poznańską agencją potrwa do lipca i obejmie kompleksową obsługę PR.

– To spore wyzwanie, ale gdybyśmy nie byli pewni, że mu podołamy, nie startowalibyśmy w konkursie – komentuje Waldemar Rydzak, prezes Prelite Public Relations. – Wygraliśmy z dużą, znaną warszawską agencją, ale wierzymy, że oprócz świetnej znajomości miasta i jego mieszkańców zaprocentowało również nasze 17-letnie doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych, kreatywny zespół i wielopłaszczyznowe podejście do działań. Czeka nas sporo pracy, ale i jak sądzę satysfakcja z czynnego uczestnictwa w wydarzeniu, które zdarza się naprawdę rzadko i przejdzie do historii miasta – mówi Waldemar Rydzak.

Strefa Kibica UEFA EURO 2012TM w Poznaniu zlokalizowana zostanie w centrum miasta na łącznym obszarze 17 000 m2 i pomieści jednorazowo do 30 000 osób. Średnio według prognoz obiekt odwiedzi około 18 000 osób dziennie.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+