AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
01 020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Franczyza na wschodzie

Czwartek, 1 sierpnia, 2013

Franczyza rozwija się nie tylko na zachodzie, ale również na wschodzie Polski. Otwarcie pierwszego EURO-SALONU Prasowego w Galerii M w Łosicach (woj. mazowieckie) jest odpowiedzią na rosnące w tym regionie zainteresowanie przedsiębiorców franczyzą.

Dotychczas spółka EUROKIOSK zarządzała ponad 130 punktami sprzedaży detalicznej na terenie zachodniej Polski. Łosice są zatem jej pierwszą lokalizacją we wschodniej części kraju. Czym motywuje swoją decyzję przedsiębiorca, który wybrał współpracę z siecią franczyzową?

- Salon prasowy jest nieodłącznym elementem każdej galerii czy pawilonu handlowego – mówi Artur Michalak, prezes zarządu spółki Galeria Michalak i nowy franczyzobiorca sieci EUROKIOSK. - Zakładamy, że szeroka oferta punktu sprzedaży wzbogacona o towary impulsowe przełoży się na zainteresowanie klientów i pozwoli stworzyć dla nich stałe miejsce dokonywania zakupów.

Nowy punkt sprzedaży to istotna inwestycja zarówno dla franczyzobiorcy, jak i dla franczyzodawcy, który może wykorzystać wyniki bieżących obserwacji lokalnego rynku do dalszego rozwoju w danym regionie. EURO-SALON Prasowy został otwarty w galerii handlowej, co wiąże się z realizacją strategii sieci, która stawia nie tylko na samodzielne lokalizacje, ale przede wszystkim na współpracę z większymi obiektami handlowymi.

- Otwarcie salonu prasowego w Łosicach stanowi kolejny etap rozwoju naszej sieci franczyzowej – mówi Wojciech Majak, koordynator ds. sieci EUROKIOSK SP. z o.o. - Planujemy, że podobnie, jak to miało miejsce w województwie śląskim czy pomorskim, lokal stanie się wzorcem dla kolejnych lokalizacji w nowym regionie naszego działania.

Galeria M, w której został otwarty EURO-SALON Prasowy jest pierwszym tego typu obiektem w powiecie łosickim.



Informacje dodatkowe:

EUROKIOSK Sp. z o.o. zarządza siecią franczyzową, która obecna jest na rynku od 1997 r. Firma rozpoczynała działalność w Poznaniu, jednak dzięki konsekwentnie prowadzonej ekspansji zarządza obecnie ponad 130 punktami sprzedaży detalicznej na terenie zachodniej Polski. Wiodącą marką sieci jest EURO-SALON Prasowy, w portfolio znajdują się także EUROKIOSKI, kawiarnie EUROCAFE oraz punkty gastronomiczne EUROSNACK. Więcej informacji na stronie www.eurokiosk.pl.

Łosice fot.

Łosice fot. EUROKIOSK

Łosice fot.

Łosice fot. EUROKIOSK

Łosice fot.

Łosice fot. EUROKIOSK

Łosice fot.

Łosice fot. EUROKIOSK

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+