AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
010203040506
0708091011 1213
14151617181920
21222324252627
282930

Triathlonowa pasja i wrażliwe serca w Warszawie

Piątek, 11 kwietnia, 2014

Co łączy Joannę Jabłczyńską, Macieja Dowbora, Roberta Rozmusa i Piotra Nowaka? Nie tylko pasja do triathlonu, ale również szczytny cel. W czwartkowy wieczór, 10 kwietnia artyści spotkali się na otwarciu sklepu Endushop w Warszawie i razem z profesjonalistami i sympatykami triathlonu wzięli udział w akcji charytatywnej na rzecz Fundacji Synapsis. Nie zabrakło też okazji do wymiany sportowych doświadczeń.

Za sprawą dodatkowych atrakcji każdy, kto pojawił się na tym wydarzeniu mógł poczuć się jak na gali rozdania Oscarów. Zaproszeni goście przetestowali sprzęt, dyskutowali na temat triathlonu i po prostu dobrze się bawili. Jabłczyńska, Dowbor i inni ambasadorzy Fundacji Synapsis pokazali w ten wieczór, że mają nie tylko żelazną kondycją, ale również wrażliwe serca.

– Triathloniści to w gruncie rzeczy jedna wielka sportowa rodzina, która pomaga sobie nawzajem w każdym tego słowa znaczeniu – przyznał Maciej Dowbor, dziennikarz, prezenter telewizyjny i pasjonat triathlonu. – W tym sporcie duże znaczenie ma doping kibiców, jak również wsparcie w postaci profesjonalnego sprzętu czy dobrych rad od innych triathlonistów. Takie spotkania, jak ostatnie w Endushop, pomagają jeszcze lepiej przygotować się do sezonu, tym bardziej, że można podyskutować z osobami, które same startują  w zawodach.

Wszyscy, którzy od piątku (11.04) odwiedzają sklep przy ul. Koszykowej 24 w Warszawie mogą korzystać z 20% rabatów i w dalszym ciągu wspierać szczytny cel. Warszawski Endushop razem z Fundacją Synapsis i gwiazdami polskiej sceny filmowej i muzycznej pomaga dzieciom z autyzmem. Każdy, kto kupi limitowaną edycję specjalnej koszulki, sfotografuje się w niej oraz  będzie w niej trenował  i startował, przyczyni się do wsparcia akcji „Pomóż wyprzedzić autyzm u dzieci”. W sklepie prowadzona jest też zbiórka środków na rzecz fundacji.

– Cieszymy się, że rozwijając sieć profesjonalnych sklepów triathlonowych, tym razem w Warszawie, możemy przyłączyć się do ogólnopolskiej akcji Fundacji Synapsis, która wpisuje się w miesiąc wiedzy na temat autyzmu – przyznał Wojciech Kruczyński, dyrektor Endusport, spółki zarządzającej siecią Endushop. – Otwarcie sklepu to również okazja do wzajemnej wymiany doświadczeń pomiędzy pasjonatami triathlonu, zaplanowania wiosennych startów, wyboru pianek, suplementów czy po prostu uzyskania profesjonalnej porady.

Przyłączenie się do ogólnopolskiej akcji z udziałem biegaczy i triathlonistów wpisuje się w strategię Endushop oferującego sprzęt, akcesoria, suplementy i fachowe doradztwo.  Członkowie zespołu to eksperci i triathloniści regularnie startujący w wielu zawodach w kraju i za granicą. Na koncie – w ramach marki Endusport – mają również organizację wydarzeń, takich jak Triathlon Sieraków i zeszłoroczny triathlon w Poznaniu. W tym roku przeprowadzą również największy w Polsce cykl 7 imprez triathlonowych ENEA Tri Tour z udziałem niemal 10 tys. zawodników.

Warszawa jest drugim po Poznaniu miastem w Polsce, w którym otwarty został sklep stacjonarny Endushop (funkcjonuje on też ONLINE). Nowa lokalizacja jest odpowiedzią na bieżące trendy na rynku i rosnącą popularność triathlonu.

O ENDU SPORT i ENDU SHOP
ENDU SPORT Sp. z o.o. kompleksowo organizuje różnego typu wydarzenia – zarówno masowe, jak i kameralne imprezy sportowe w kraju i zagranicą. W swoim portfolio firma posiada m.in. zakończone sukcesem maratony biegowe, imprezy dla dzieci, a przede wszystkim Triathlon Sieraków 2012 i 2013 oraz LOTTO POZnan* Triathlon 2013. Przygotowuje ponadto wydarzenia dla firm, konferencje i szkolenia. Oprócz działalności eventowej, dodatkową działalnością ENDU SPORT jest prowadzenie sklepu ENDU SHOP, który zajmuje się sprzedażą i wynajmem profesjonalnego sprzętu sportowego. Więcej informacji na stronie http://www.endusport.pl oraz http://endushop.pl.

Dodatkowych informacji udzielają:
 
Aleksander Rosa
Rzecznik prasowy ENDU SPORT
Prelite Public Relations
m.: +48 695 393 751

Beata Grześkowiak
Prelite Public Relations
m.: +48 601 065 576
t.: 61 855 14 55

Maciej Dowbor i Wojciech Kruczyński_fot.

Maciej Dowbor i Wojciech Kruczyński_fot. W. Pawłowski

Joanna Jabłczyńska_fot.

Joanna Jabłczyńska_fot. W. Pawłowski

^

© 1994-2020 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+