AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
010203040506
070809 10111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Szczecin gorąco przywitał „ludzi z żelaza”

Środa, 9 lipca, 2014

Unity Line Triathlon Szczecin, ENEA Tri Tour, triathlon, Endu Sport, Filip Przymusiński, Kacper Adam, Martyna Chlebosz, Paulina Kotfica, media relations, briefing prasowy, obsługa biura prasowego, Facebook, Prelite

Zakończony w niedzielę Unity Line Triathlon Szczecin można zaliczyć do grona jednego z najważniejszych zawodów w województwie zachodniopomorskim. Nie zabrakło prawdziwych sportowych emocji, głośnego dopingu kibiców i wielu innych elementów, które towarzyszą wielkim wydarzeniom sportowym. Widać to również w podsumowaniu imprezy – triathloniści potrzebowali m.in. ok. 3000 litrów napojów.

Organizatorzy podsumowali szczecińskie zawody. – Debiut Unity Line Triathlon Szczecin można zdecydowanie zaliczyć in plus – mówił Marcin Łogin, dyrektor sportowy imprezy. – Dopisała nie tylko frekwencja, ale również pogoda. W drugim przypadku może nawet aż za bardzo. Na pewno było to jednak niezapomniane wydarzenie – dodał. Co mogło zapaść w pamięć zawodnikom i kibicom?

Zwycięzcy

Po każdym wydarzeniu sportowym zawsze najbardziej pamięta się zwycięzców. Tutaj było ich wielu, bo niemal 500. Każdy, kto wystartował, pokonał własne słabości i dobiegł do mety może nazwać się nie tylko „człowiekiem z żelaza”, ale również zwycięzcą. Podziw należy się też wszystkim uczestnikom, którzy zmierzyli się z wymagającą trasą. Najlepszy czas na dystansie krótkim uzyskali Kacper Adam i Paulina Kotfica (jako najlepsza kobieta). Natomiast na dystansie długim najszybsi byli odpowiednio Filip Przymusiński i Martyna Chlebosz.

Kibice

W Szczecinie kibice pokazali, że to miasto jest wręcz stworzone do wielkich imprez sportowych. Ciekawe transparenty, głośne okrzyki, trąbki i wiele innych dodatkowych czynników – to wszystko motywowało zawodników do jeszcze większego wysiłku na trasie.

Zawodnikom kibicowali też przedstawiciele Urzędu Miasta w Szczecinie: – Jesteśmy pełni podziwu dla osiągnięcia uczestników. Organizując zawody w centrum miasta nie uniknęliśmy zmian w organizacji ruchu, za co bardzo chcielibyśmy przeprosić wszystkich kierowców i mieszkańców. Liczymy jednak, że w przyszłym roku zamienią samochód na rower i wezmą udział w rywalizacji o miano „człowieka z żelaza” albo licznie przyjdą kibicować nad Odrę – mówił po zakończeniu zawodów Piotr Dykiert, Dyrektor Wydziału Sportu Urzędu Miasta w Szczecinie.

Organizacja

Debiut Unity Line Triathlon Szczecin nie byłby możliwy bez zaangażowania służb mundurowych, medycznych i pracowników ochrony. Imprezę wsparło ponadto ok. 100 wolontariuszy z całej Polski oraz wielu sponsorów i partnerów. Dzięki współpracy z Unity Line uczestnicy mogli uzupełnić kalorie podczas pasta party i w strefie finishera. Podczas pasta party potrzebne było ponad 250 kg makaronu i prawie 400 kg sosów. Natomiast w strefie finishera na zawodników (oprócz specjalnego basenu i relaksujących masaży) czekało też wyżywienie. Po skończonej rywalizacji uczestnicy zjedli 1000 hamburgerów i ok. 1500 naleśników. Nie zabrakło też złocistego napoju.

– Dziękujemy wszystkim osobom, które zaangażowały się w przygotowanie i organizację Unity Line Triathlon Szczecin, w tym przedstawicielom służb mundurowych, medycznych, wolontariuszom i ambasadorom imprezy. Podziękowania kierujemy też w stronę gospodarza i współorganizatora – Miasta Szczecin, sponsora tytularnego – Unity Line, sponsora oficjalnego, czyli firmy Swanson – dodał Marcin Łogin, dyrektor sportowy Unity Line Triathlon Szczecin.

Atrakcje

Podczas, gdy uczestnicy rywalizowali na trasie, tuż obok strefy zmian rozgrywał się nietypowy duathlon. Wieczorem na zakończenie imprezy wystąpił MEZO – muzyk, a zarazem wielki pasjonat sportu, który swoim występem idealnie wpisał się w klimat szczecińskiej imprezy. Debiutancki Unity Line Triathlon Szczecin zakończył efektowny pokaz sztucznych ogni.

Wyniki:

http://w.sts-timing.pl/pliki/wyniki_szczecindlugi2014.pdf

http://w.sts-timing.pl/pliki/wyniki_szczecinkrotki2014.pdf

Unity Line Triathlon Szczecin w liczbach:

  • 493 uczestników stanęło na starcie (łącznie dystans długi i krótki)
  • ok. 100 wolontariuszy pomagało w organizacji

Wykorzystano:

  • 1000 hamburgerów
  • ok. 1500 naleśników
  • 250 kg makaronu
  • 390 kg sosów
  • 260 kg ciasta drożdżowego
  • 576 kg bananów
  • 150 kg arbuzów
  • 100 kg pomarańczy
  • ok. 3000 litrów napojów
  • 1,5 t lodu Crystal ICE

Postawiono, wywieszono i zużyto:

  • 600 m2 bannerów
  • 50 puszek spray’u do oznaczenia trasy
  • 700 m2 dywanu w strefie zmian
  • 90 boksów w strefie zmian
  • 2,3 km płotów

Unity Line Triathlon Szczecin był jedną z 7 imprez odbywających się w ramach cyklu ENEA Tri Tour obejmującego m.in. ENEA Poznań Triathlon czy Prime Food Triathlon Przechlewo. Współorganizatorami imprezy byli Miasto Szczecin i Endu Sport; sponsorem tytularnym – Unity Line, a sponsorem oficjalnym – Swanson. Ambasadorami zawodów byli Mateusz Sawrymowicz i Marek Kolbowicz. Sponsorem tytularnym cyklu jest ENEA, a sponsorem głównym –  Firma Karlik – Autoryzowany Dealer Volvo. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie http://www.triathlonszczecin.pl.

Zespół Prelite odpowiadał za media relations Unity Line Triathlon Szczecin (m.in. obsługę biura prasowego, briefing prasowy), prowadzenie komunikacji na portalu Facebook i inne dodatkowe działania, które miały na celu bieżące wsparcie organizatorów.

Zdjęcia na Google+.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+