AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
010203040506
070809 10111213
14151617181920
21222324252627
28293031

APSYS rozpoczyna prace nad największą obecnie inwestycją handlową w Europie Centralnej – Centrum Posnania – miejsce spotkań, inspiracji i zakupów

Środa, 9 lipca, 2014

 

Apsys Polska, jeden z największych operatorów w branży centrów handlowych w Polsce, rozpoczyna w Poznaniu nową inwestycję - Centrum Posnania. Projekt  jest realizowany w ramach rządowego programu „Inwestycje Polskie”. Jest on częścią wdrażanego przez miasto Poznań planu rewitalizacji dzielnicy Rataje. Centrum przyczyni się do rozwoju nowej infrastruktury oraz modernizacji dróg i rozwiązań komunikacyjnych, co zwiększy bezpieczeństwo i wygodę lokalnej społeczności. Łączna wartość inwestycji to blisko 300 mln euro. Finansowanie zapewnia konsorcjum banków, w skład którego wchodzą Bank Gospodarstwa Krajowego, Berlin Hyp oraz ING. W pracach związanych z budową obiektu zaangażowanych będzie ok. 3 tys. osób, tyle samo – pośrednio i bezpośrednio – znajdzie pracę  po jego otwarciu. Posnania znacząco wpłynie  na wzrost atrakcyjności osiedla Rataje, które zyska lepszy dostęp do oferty zakupowej oraz rozrywkowo-rekreacyjnej, nowe restauracje i kawiarnie oraz szerokie spektrum usług  skupionych w jednym nowoczesnym obiekcie.

Strategiczna lokalizacja/ regionalny status

Kompleks, którego otwarcie jest zaplanowane na drugą połowę 2016 r., oferuje 100  tys. m2 powierzchni najmu i będzie największym centrum handlowym w woj. wielkopolskim oraz trzecim pod tym względem w całej Polsce. - Poznań jest 5. pod względem liczby mieszkańców polskim miastem, w czołówce pod względem siły nabywczej. W zasięgu Centrum jest prawie 1 mln mieszkańców Wielkopolski. Poznań to miasto o europejskich ambicjach i potencjale pozwalającym wypełnić przestrzeń pomiędzy Warszawą a Berlinem. Tak, ten wybór był dla nas naturalny – mówi Fabrice Bansay, Prezes APSYS Polska. Ze względu na wielkość i zróżnicowanie oferty – około 300 najemców – klienci będą mogli zaspokoić swoje indywidualne oczekiwania, gusta i smaki. Pod jednym dachem znajdzie się 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji oraz kawiarni. Na gości będzie czekało 3 300 miejsc parkingowych. Komercjalizacja obiektu przekroczyła już 80 proc. Odwiedzający będą mogli zrobić zakupy m.in. w Carrefour czy Lerroy Merlin, „zrelaksować się”  w Multikinie lub „zadbać o kondycję” w Pure Jatomi Fitness Platinium. Przyjemność  obcowania z modą i możliwość śledzenia trendów zapewnią dziesiątki butików. W Centrum będą obecne wszystkie marki takich grup, jak hiszpański Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Zara Home, Stradivarius i Oysho) czy polska grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp Town, House, Sinsay), ale też  m.in. Van Graaf, H&M, C&A czy Mango. Korzystając z niezwykłych walorów architektonicznych obiektu oraz możliwości  atrakcyjnej ekspozycji marki, część firm zdecydowała właśnie w tym centrum stworzyć swoje „flagowe” koncepty.

Unikalna architektura 

Centrum Posnania zostało zaprojektowane przez RTKL, światowej klasy architektów znanych z realizacji takich projektów jak Metropolis w Moskwie czy Westfield w San Francisco. Posnania wyróżniać się będzie m.in. przeszkloną fasadą, przestronnymi wnętrzami (Forum, Rotunda, Boulevard) oraz dotąd niespotykanymi w Polsce witrynami sklepowymi o podwójnej wysokości sięgającej 8 metrów. Na zewnątrz kompleksu znajdą się tarasy, ogród zimowy, fontanny i pasaże. Tworzy to szczególnie korzystny klimat dla nowatorskich konceptów gastronomicznych. Posnania będzie obiektem wybudowanym i zarządzanym ekologicznie – przy użyciu energooszczędnych materiałów, systemów  zarządzania odpadami oraz redukcji emisji zanieczyszczeń, co pozwoli spełnić normy certyfikatu BREEAM z oceną „bardzo dobry”. Planowana zieleń dookoła i liczne ścieżki oraz udogodnienia dla rowerzystów tworzą
z Posnanii miejsce przyjazne i integrujące.

Era nowych technologii – indywidualizacja i wygoda

Centrum Posnania oferuje nie tylko szeroki wachlarz marek, to także unikalne miejsce spotkań „na żywo” i online, miejsce rozrywki, swobodnej ekspresji własnych potrzeb i fantazji, inspiracji i kreowania nowych trendów, wreszcie miejsce towarzyskiego lub rodzinnego spędzania wolnego czasu.  Stąd tak liczne w Centrum miejsca aktywizujące i integrujące lokalną społeczność - amfiteatr pomyślany by gościć liczne wydarzenia kulturalno-rozrywkowe, place do organizacji pokazów, eventów i happeningów czy wreszcie gigantyczna ściana służąca  użytkownikom mediów społecznościowych. Klienci otrzymają do dyspozycji darmową sieć WiFi dostępną w całym centrum z możliwością geolokalizacji danego sklepu lub samochodu na parkingu, cyfrowe mapy, możliwość płatności mobilnych, dedykowaną aplikację oraz specjalny portal umożliwiający bliską współpracę centrum z najemcami w celu zapewnienia zindywidualizowanej obsługi i oferty „na miarę”. Posnania to także pakiet usług dodanych – osobisty doradca, dostawa do domu, powierzenie parkowania dedykowanej obsłudze, miejsce zabaw i opieki nad dziećmi, a także usługi concierge czy wygodny „lounge” dla lojalnych „Friends of Posnania” z dostępem m.in. do nieodpłatnej prasy i iPadów. - Wierzę, że Posnania będzie dla Poznania tym, czym Manufaktura dla Łodzi – znakiem rozpoznawczym miasta i miejscem, które wzbogaci życie gospodarcze, społeczne i kulturalne całej Wielkopolski. Wielofunkcyjność Centrum oraz płynna integracja wszystkich kanałów komunikacji z Klientem ustanawia nową jakość w branży centrów handlowych – dodaje Fabrice Bansay.

Wraz z rozpoczęciem budowy pod adresem www.posnania.eu rusza także strona internetowa, na której będą umieszczane wszystkie informacje na temat realizowanej inwestycji.

 

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+