AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
01020304050607
08091011121314
1516171819 2021
22232425262728
29

Lekcja kreatywności w Krotoszynie

Piątek, 19 lutego, 2016

W lutym i w marcu ok. 80 uczniów krotoszyńskiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 oraz mieszkańców miasta będzie miało okazję na uwolnienie drzemiącej w każdym z nich kreatywności. W ramach olimpiady „Zwolnieni z teorii”, na zaproszenie młodzieży, specjaliści z poznańskiej agencji Branch Brothers poprowadzą profesjonalne warsztaty „Myśl kreatywnie”. Pozwolą one uczestnikom rozwinąć umiejętności nieszablonowego myślenia oraz rozwiązywania problemów w codziennym życiu.

Organizatorem projektu „Myśl kreatywnie” jest grupa uczniów z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Krotoszynie oraz Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim. Chcą oni pokazać swoim rówieśnikom, jak bardzo przydatne jest kreatywne podejście do zagadnień, z którymi spotykają się na co dzień. W tym celu zaprosili do projektu ekspertów z poznańskiej spółki Branch Brothers, zajmujących się na co dzień aranżowaniem przestrzeni sprzedażowych z zastosowaniem elementów visual merchadisingu.  

Dzięki naszemu projektowi chcemy promować wśród młodych ludzi nieszablonowe podejście do wyzwań, jakie napotykają oni w codziennym życiu. Mamy nadzieję, że uczestnicy będą z powodzeniem wykorzystywać zdobyte doświadczenia nie tylko podczas lekcji w swoich szkołach, ale także w przyszłym życiu zawodowym. To bardzo uniwersalna wiedza – tłumaczą Bartłomiej Krakowski, kierownik projektu „Myśl kreatywnie” oraz Maciej Czubak, członek zespołu projektowego.

W ramach projektu odbędą się dwa spotkania – „Myślenie lateralne” oraz „Kreatywna autoprezentacja” – podczas których uczestnicy będą mogli rozwinąć swoje umiejętności kreatywnego myślenia pod okiem ekspertów z Branch Brothers.

Kreatywność jest podstawą sukcesu w branży marketingowej i nie tylko. Myślenie „out of box”, czyli poza utartymi schematami, przydatne jest tak naprawdę w każdym aspekcie życia – podkreśla Joanna Bociąg, konsultant z Branch Brothers, która poprowadzi warsztaty. – Chętnie angażujemy się w inicjatywy, dzięki którym możemy przekazywać swoją wiedzę i doświadczenie uczestnikom warsztatów. Kto wie, być może wśród tych uczniów kryje się przyszła gwiazda marketingu – dodaje.

W projekt zaangażowali się także lokalni partnerzy. Patronat honorowy nad warsztatami „Myśl kreatywnie” objęło Starostwo Powiatowe w Krotoszynie. Z kolei sponsorem strategicznym projektu została firma PROMAX – dostawca usług internetu, telewizji i telefonii na terenie południowej Wielkopolski. Firma ufundowała atrakcyjne nagrody dla uczestników warsztatów.

Jako przedsiębiorstwu działającemu na rynku lokalnym bliskie nam są przedsięwzięcia realizowane przez mieszkańców naszego regionu, a szczególnie przez młodzież. Cieszymy się, że możemy wesprzeć interesujące pomysły, które aktywizują uczniów i zachęcają ich do nieszablonowego podejścia do życia – mówi Agata Lisiecka, specjalista ds. marketingu i komunikacji PROMAX.

Pierwsze warsztaty odbędą się już 23 lutego 2016, zaś kolejne 1 marca 2016 w siedzibie ZSP nr 2 w Krotoszynie.

Projekt „Myśl kreatywnie” realizowany jest w ramach ogólnopolskiej olimpiady „Zwolnieni z teorii”, organizowanej przez start-up społeczny Social Wolves, skierowanej do studentów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Celem projektu jest zachęcenie młodych ludzi do podejmowania inicjatywy w zakresie zarządzania i realizacji projektów społecznych. Wszyscy uczestnicy, którzy  zrealizują swoje projekty, otrzymają certyfikaty z zarządzania o międzynarodowej rozpoznawalności. W pierwszej edycji olimpiady w 2014 roku, wzięło udział ponad 7000 uczestników, a beneficjentami ich projektów było aż pół miliona osób.

Więcej informacji o projekcie uczniów z Krotoszyna, „Myśl kreatywnie”, można znaleźć na portalu Facebook: www.facebook.com/myslkreatywniekrotoszyn. Informacje o olimpiadzie „Zwolnieni z teorii” znajdują się na stronie www.zwolnienizteorii.pl.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+