AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
010203040506
07080910111213
1415 1617181920
21222324252627
28293031

Top Presso – strefa dobrego smaku w salonikach prasowych

Wtorek, 15 marca, 2016

Ciepłe przekąski, słodkie wypieki i aromatyczna kawa – to oferta Top Presso, specjalnej strefy gastronomicznej, którą Kolporter od ubiegłego roku wprowadził w części nowo otwieranych saloników prasowych. Nowy koncept został opracowany i wdrożony we współpracy z ekspertami od visual merchandisingu z firmy Branch Brothers (Upright Group). Pierwszy punkt tego typu działa już od października 2015 r. w Jeleniej Górze. W planach Kolporter ma otwarcie kolejnych salonów ze strefą bistro Top Presso.

Zamysłem specjalistów od visual merchandisingu było stworzenie funkcjonalnego miejsca, w którym strefa gastronomiczna (nowość w ofercie sieci Kolportera) zostanie naturalnie wkomponowana w punkt sprzedaży prasy. Top Presso zaciekawia nowoczesnym designem, dobrym oświetleniem i przyjemną dla oka kolorystyką. Przestrzeń jest szersza niż w przeciętnym saloniku prasowym, co umożliwia wygodne zrobienie zakupów. Część gastronomiczna została zaprojektowana tak, aby można było wygodnie przejrzeć gazetę i wypić dobrej jakości kawę. Saloniki Kolportera ze strefą Top Presso oferują również wybór przekąsek, zarówno na ciepło jak i na zimno.

 Przy projektowaniu Top Presso skoncentrowaliśmy się na potrzebach klienta. Zależało nam, aby w każdym miejscu saloniku czuł się on komfortowo. Punktem wyjścia dla nas, w każdym prowadzonym projekcie, jest diagnoza potrzeb klienta, stworzenie jego profilu (tzw. persony), a następnie przeanalizowania całokształtu jego doświadczeń z marką, przenosząc je na schemat tzw. mapy podróży konsumenta  – mówi Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers (Upright Group). – To jest także miejsce na zdiagnozowanie emocji, które pojawiają się w umysłach konsumentów podczas kontaktu z marką. Dzięki takiemu zaplanowaniu procesu projektowania łatwo lokalizujemy potencjalne bariery zakupowe i je usuwamy – dodaje.

Hasło przewodnie dla strefy Top Presso brzmi: „Twoja przerwa, Twój przystanek”. Wybrana kolorystyka wnętrza realizuję tę obietnicę, łącząc antracytowe meble z akcentami w kolorach charakterystycznych dla logo Kolportera: czerwonym i żółtym. Dodatki w kolorze patynowanego drewna nadają salonikowi przytulny charakter. Koncept dedykowany jest przede wszystkim placówkom znajdującym się w lokalizacjach o dużym natężeniu przechodniów: szpitalach, stacjach metra, dworcach, lotniskach czy biurowcach.

W ofercie gastronomicznej Top Presso znajdują się m.in. gorące i zimne przekąski, sałatki i popularne wypieki: muffiny, donuty, czy kruche ciastka czekoladowe.

Wszystkie produkty, z których przygotowane są posiłki, pochodzą od zaufanych dostawców. Postawiliśmy na wysoką jakość wszystkich produktów spożywczych, zależy nam aby wszystkie dania i przekąski, które oferujemy były bardzo smaczne. Chcemy, aby nasi klienci z przyjemnością i z przekonaniem do nas wracali – podkreśla Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

W ostatnim miesiącu otwarto 3 nowe saloniki Top Presso w Warszawie, na stacjach Metra: Dworzec Wileński, Rondo ONZ,  Świętokrzyska.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+