AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
0102
0304 0506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Dane statystyczne kontra przekaz oparty na obrazie

Wtorek, 4 sierpnia, 2020

Ludzie są wzrokowcami, a dane statystyczne co najwyżej mogą wesprzeć komunikaty oparte na obrazie. Warto pamietać o tym w ramach projektowania własnych strategii komunikowania w ramach obszarów crisis management i crisis communication. Przynajmniej w pierwszej fazie sytuacji kryzysowej, w której ludźmi rządzą emocje.

List Burmistrza prowokuje do szeregu pytań np. czy zdjęcie wykonane o tej samej porze, czy w tym samym miejscu itd. Dobór argumentacji np. zużycia wody niekoniecznie musi być zły, pod warunkiem, że będzie się łączył z liczbą turystów w mieście, a nie na plaży. Czasami "mniej" znaczy "lepiej". Lektura listu prowokuje do sformułowania sugestii, aby w tego typu sytuacjach korzystać z usług specjalistów. Warto także zastanowić się jaka może być rola agencji public relations w trakcie podejmowanych działań informacyjnych. Głównego komunikatora czy zewnętrznego doradcy?

Sam temat jest trudny, nie tylko w Polsce. Niskie statystyki śmiertelności/ zachorowań powodują, że ludzie przestają dostrzegać zagrożenie, a dla gmin nadmorskich utrata dochodu to ogromny problem.

List Biurmistrza oraz zdjęcie, które wywołało całą sytuację. Zapraszamy do odwiedzenia naszego profilu na FB i własnych komentarzy w tej sprawie. 

 

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+