TWORZYMY STRATEGIE SUKCESÓW
O nas
Tworzymy strategie sukcesów – to nie tylko hasło, ale także fundament naszej współpracy z Klientami. Oferujemy wiedzę i doświadczenie zdobywane od 1994 roku. Nasza wiedza jest potwierdzona tytułami naukowymi, międzynarodowymi i krajowymi wyróżnieniami, pionierskimi projektami badawczymi oraz licznymi publikacjami w czasopismach naukowych. Nasze doświadczenie obejmuje tysiące godzin szkoleń, setki badań i analiz oraz dziesiątki długoterminowych projektów realizowanych dla największych firm w kraju, agend rządowych, samorządowych i prywatnych instytucji, reprezentujących niemal wszystkie branże.
Naszą misją jest wspieranie Klientów w utrzymywaniu pozytywnych relacji z otoczeniem.
Jesteśmy pierwszą w Wielkopolsce i jedną z najstarszych w kraju firm specjalizujących się w public relations. Działamy od 4 listopada 1994 roku. Angażujemy się pro publico bono, wspierając inicjatywy społeczne i projekty charytatywne.
USŁUGI
Strategie komunikacyjne
NASZE USŁUGI
Diagnoza i analizy: wspieramy w diagnozowaniu potrzeb oraz przeprowadzaniu badań i analiz.
Budowa strategii: tworzymy kompleksowe strategie komunikacyjne dostosowane do Twoich celów.
Opracowanie i realizacja planów operacyjnych: przygotowujemy szczegółowe plany działań i skutecznie je wdrażamy.
Ewaluacja i ocena: monitorujemy wyniki i oceniamy efektywność działań komunikacyjnych.
NASZE PODEJŚCIE
Jesteśmy gotowi zbudować i skutecznie zrealizować kompleksową strategię komunikacyjną lub skupić się na jej wybranych elementach, w zależności od Twoich potrzeb.
Wsparcie w mediach społecznościowych
NASZE USŁUGI
Budowa i administracja profilami społecznościowymi: tworzymy i zarządzamy profilami na różnych platformach.
Poszerzanie zasięgów: zwiększamy widoczność Twojej marki.
Tworzenie zaangażowanych społeczności: budujemy aktywne i lojalne grupy odbiorców.
NASZE PODEJŚCIE
Strategia budowy społeczności: preferujemy zrównoważony wzrost zasięgów i zaangażowania.
Zaawansowane techniki: w razie potrzeby stosujemy zaawansowane techniki szybkiego oddziaływania, w tym algorytmy AI.
Zarządzanie komunikacją w kryzysie
NASZE USŁUGI
Identyfikacja i neutralizacja zagrożeń: skutecznie pomagamy w kryzysie komunikacyjnym, identyfikując i neutralizując potencjalne zagrożenia.
Doradztwo w kryzysie: doradzamy, jak neutralizować negatywne skutki kryzysu wizerunkowego.
NASZE PODEJŚCIE
Kompleksowe działania:
Budowa systemu wczesnego wykrywania
Diagnoza sytuacji
Przygotowanie zespołu do sprawnego zarządzania kryzysem
Opracowanie i realizacja działań informacyjnych
Działania sanacyjne
Wsparcie w komunikacji wewnętrznej
NASZE USŁUGI
Budowa i realizacja działań: pomagamy w tworzeniu i realizacji skutecznych działań komunikacyjnych, aby uzyskać zrozumienie i zaangażowanie wśród pracowników.
Badanie satysfakcji: analizujemy poziom satysfakcji komunikacyjnej, diagnozując istniejące kanały oraz potencjalne zagrożenia.
Propozycje działań: na podstawie badań tworzymy propozycje działań lub całościowy plan komunikacji wewnętrznej.
Wsparcie w realizacji i raportowaniu działań ESG
KLUCZOWE ELEMENTY INWESTYCJI ESG
Środowiskowe: ochrona środowiska, zrównoważony rozwój.
Społeczne: relacje firmy z otoczeniem, wpływ na pracowników, klientów i społeczność lokalną.
Korporacyjne: wysokie standardy zarządzania, transparentność i odpowiedzialność.
CEL INWESTYCJI ESG
Zapewnienie długoterminowej wartości i zrównoważonego rozwoju firmy.
ZARZĄD
Dr hab. Waldemar Rydzak
Prezes Zarządu
Specjalizuje się w komunikowaniu w sytuacjach kryzysowych, planowaniu strategicznym oraz komunikacji w Internecie. Jest autorem pierwszej w kraju rozprawy habilitacyjnej z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych. Tworzył i realizował kampanie oraz strategie dla czołowych firm polskich i zagranicznych, takich jak PTC, KGHM, i METRO Group. Jest członkiem międzynarodowego zespołu badawczego pod kierownictwem prof. Krishnamurthy Sriramesha z Nanyang University w Singapurze oraz koordynatorem największego projektu badawczego w Europie z zakresu strategii komunikowania – European Communication Monitor.
Dr hab. Jacek Trębecki
Wiceprezes Zarządu
Pasjonat internal relations oraz psychologii PR, specjalizujący się w komunikowaniu wewnętrznym, kampaniach społecznych i relacjach z mediami. Jego rozprawa habilitacyjna dotyczyła komunikacji wewnętrznej. Jest autorem kilkuset strategii PR i szkoleń, pracował dla największych firm w kraju, takich jak Orlen, PTC, KGHM, Lasy Państwowe, Kulczyk Holding, Siemens, Henkel, oraz zagranicznych, w tym JTT Tobacco i METRO Group. Przeprowadził wiele badań, w tym z zespołem prof. Alana Freitaga z Uniwersytetu Północnej Karoliny w USA.
ZAUFALI NAM
BĄDŹMY W KONTAKCIE
Zadzwoń
tel. 61 8551453 do 55
Napisz
sekretariat(et)prelite.pl
Odwiedź
ul. Zeylanda 4/6
60-808 Poznań