Jesteśmy Prelite

 

Tworzymy strategie sukcesów – to nie tylko hasło, to również nieodłączny element naszej współpracy z Klientami.

 

Zajmujemy się wszechstronną realizacją działań public relations, od wielopłaszczyznowego doradztwa i tworzenia najwyższej jakości strategii działań, przez badanie i kierowanie wizerunku oraz reputacji, aż po zapewnienie wzorcowych relacji z otoczeniem.

Nasze przedsięwzięcia w obszarze PR strategicznego zostały zauważone i docenione m.in. przez kapitułę konkursu Złote Spinacze 2011 czy Złote Spinacze 2012. Nasze projekty, realizowane w duchu strategicznego podejścia i obejmujące komplet działań PR, zostały wyróżniony w kategorii b2b oraz pr miejsca.

Oprócz wieloletniego doświadczenia posiadamy również silne zaplecze badawcze – zarząd Agencji Prelite tworzą pracownicy naukowi Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, prowadzący prace naukowo-badawcze w obszarze PR. Dzięki temu badamy wizerunek naszych Klientów na wielu płaszczyznach, co pozwala na tworzenie strategii precyzyjnie dostosowanych do potrzeb Klienta.

 

Co nas charakteryzuje?

 

Pasja do tego, co robimy

Rzetelne podejście do klienta

Etyczne standardy postępowania

Lata praktyki

Innowacyjne rozwiązania

Twórcze podejście do zadań

Energia i pozytywne nastawienia do pracy

 

Zawsze działamy zgodnie z zasadą, że nie ma rzeczy nie możliwych. A tych trudnych do wykonania podejmujemy się z wielkim entuzjazmem. W końcu jesteśmy PRElite.

Gdy ktoś intepretuje naszą nazwę najczęściej błędnie myśli PR Elita. Nie, nie jesteśmy samozwańczą elitą, nie uważamy też, że inni są od nas gorsi, choć rzeczywiście staramy się być najlepsi. Etymologia naszej nazwy wywodzi się z pierwszej połowy lat 90. Rynek usług PR dopiero się kształtował. Uznaliśmy za swą misję oświecanie firm czym jest nowoczesny, etyczny PR i jak realizować skuteczną strategię komunikowania. Czuliśmy, że pod względem łączenia w public relations doświadczenia praktycznego z wiedzą opartą na projektach naukowo-badawczych jesteśmy pionierami, stąd Pre – Lite, co w uproszczonym angielskim miało symbolizować, że "wskazujemy drogę" i niesiemy kaganek oświaty.

Tysiące godzin szkoleniowych, setki adeptów, którzy w naszej agencji albo pod naszym okiem uczyła się zawodu, dziesiątki artykułów publikacji i raportów. Minęło 20 lat, ale idea zawarta w nazwie dalej pozostaje aktualna a nasze czyny świadczą za nas.

 

^

© 1994-2016 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+