Numer 1

W NUMERZE

Analiza

Okiem mediów - mit polskiego oligarchy

Polskie media określają niektórych wielkich biznesmenów oligarchami. Najczęściej tym pojęciem określani są: Jan Kulczyk, Aleksander Gudzowaty i Ryszard Krauze. Czy mamy polską odmianę oligarchy?

 

Wizerunek

Gwiazdy sportu

Większość sportowców w Polsce chciałaby być idolem mas. Niestety, brakuje im znajomości podstaw skutecznego komunikowania się

Kolarz animator

Jak połączyć sport z promocją Polski? Potrzebna do tego jest taka dyscyplina, jak kolarstwo, zawody, jak Tour de Pologne oraz organizator, jak Czesław Lang

Prawnik i PR

Prawnicy, porzucając dumę z przekonania o wyjątkowości swojego zawodu, zaczynają zmieniać swój wizerunek

 

Lobbing

Z otwartą przyłbicą

Arkadiusz Protas oraz Grzegorz Ziemniak w dyskusji na temat lobbingu w Polsce

 

Kto lobbuje w Brukseli

Małgorzata Molęda-Zdziech prezentuje obszary działań polskich lobbystów w strukturach Unii Europejskiej

 

Kuchnia PR

Rajdowy kryzys

Trudna sztuka prowadzenia negocjacji w sytuacji kryzysowej na przykładzie działań mających na celu zalegalizowania wyścigów samochodowych w Rzeszowie

 

(Nie)etyczna partyzantka

Guerilla marketing - tanie narzędzie, które pozwala osiągnąć duży odzew medialny, coraz częściej jest na usługach działów PR średnich firm, ale też bogatych korporacji

 

W branży

Złote spinacze

Prezentacja laureatów konkursu Związku Firm Public Relations

 

Kampanie

Represyjna kampania

Czy każdej akcji społecznej przyświecają szczytne cele? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć, jeżeli inicjatorem jest przemysł piwowarski, a przedmiotem działań ograniczenie dostępu do alkoholu

Medialni sponsorzy

Przy współpracy mediów, sponsorów oraz lokalnych środowisk można właściwie promować sport. Stanie się on wówczas wszechobecnym, nieodłącznym elementem wychowania młodzieży

 

Prasa zagraniczna

Carski PR - Sovetnik

Za panowania cara Mikołaja I powstała instytucja, która wydaje się być pierwszą próbą kreowania wizerunku panującej dynastii

Rosyjscy dziennikarze nie tracą nadziei - Sovetnik

Rosyjska administracja w oczach przedstawicieli gazet, czasopism, agencji informacyjnych oraz stacji telewizyjnych i radiowych. Wyniki przeprowadzonych badań nie są zbyt optymistyczne

Reputacja 2004 - PR Week

PRWeek's Reputation Monitor oraz Krajowy Rejestr Wiadomości wg Thomson Intermedia (NNI) publikują raporty opisujące rolę prasy przy zdobywaniu i utracie dobrego wizerunku firm

 

PR Świat

PR po niemiecku

Rosnąca akceptacja PR związana jest m.in. z coraz większym znaczeniem PR w zakresie dystrybucji markowych artykułów

Czarne narzędzia

Warto skorzystać z doświadczeń wschodnich sąsiadów, by PR-u w Polsce nie postrzegano przez pryzmat czarnego public relations

 

PR online

Użyteczność kontrolowana

Wśród działań prowadzonych za pośrednictwem e-mailingu, największą część zajmują te, które wspomagają dział public relations

 

PR foto

Portret szefa

Kilka prostych przykładów na to, jak ze sztampowej fotografii szefa stworzyć materiał, który będzie się sprzedawał lepiej, niż dołączona do niego informacja prasowa

 

Na pograniczu

Dekalog propagandzisty

Specjaliści od sztuki "public relations" gorliwie odżegnują się od dorobku propagandy politycznej. Nie łatwo jednak oprzeć się pokusie porównań

 

Siła fotografii

Często wybiera się drogę przekazu tekstowego, głównie ze względu na niską cenę. Jest to jednak działanie krótkowzroczne. Taki wybór nie przekłada się na kreatywne i skuteczne formułowanie przekazu

 

Stała rubryka

Notes PR

Businessman Magazine - prezentacja redakcji przydatna każdemu piarowcowi

Recenzja

Wydarzenia z Polski i ze świata

Ludzie

^

© 1994-2018 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+