Numer 16

W NUMERZE

Magazyn "Piar.pl" nr 4 (16) - Spis treści

W branży
Poczekamy na zbiory
Certyfikaty dla piarowców to na naszym młodym rynku wciąż odległa perspektywa.

Klient niechciany
Co skłania piarowców w Polsce do porzucenia często intratnego zarobku i do odmowy współpracy?

Monitoring skarg
Mimo że firmy monitorujące media prześcigają się w ofertach, wciąż trudno im zaspokoić wymagania piarowej klienteli.

Analiza
SPA - luksus dla zdrowia. Moda czy sposób na wypoczynek?
Media, poszukując tematu modnego i na czasie, poświęcają zjawisku SPA coraz więcej miejsca, nakręcając tym samym dobrą koniunkturę.

Wizerunek
Kulturalny rynek
Żaden z szefów agencji PR nie wymienia kultury jako dziedziny, w której spodziewa się wzrostu aktywności PR.

Mundurka cień
Środowisko PR ocenia dotychczasowe działania wizerunkowe i informacyjne prowadzone przez MEN na temat mundurka jako wyjątkowo nieudane.

Gra o wysoką stawkę
"Nasze działania mocno nadepnęły na ogon paru miastom" - o promocji polskich uczelni za granicą opowiada w wywiadzie z "Piar.pl" dr Marek Zimnak, szef projektów internetowych Biura Promocji AE we Wrocławiu.

Kadzidło polityczne
Wielu polityków uznaje za konieczne podkreślenie swojego katolicyzmu i wykorzystywanie go w kampaniach wyborczych.

A jednak się kręci!
Praca nad tworzeniem właściwego wizerunku, której podejmują się kolejne polskie kluby piłkarskie przestaje być kluczeniem po omacku.

Śpiesz się powoli
Pielęgniarki coraz częściej wykorzystują techniki PR z bardzo dobrym rezultatem.

Kuchnia PR
Lasy logotypów
Pozyskiwanie patronatów medialnych na stałe wpisało się w codzienną pracę piarowca.

Chrzest ognia
W opinii twórców długo oczekiwana gra RPG "Wiedźmin" będzie hitem. Jedyne, co trzeba zrobić, to przekonać do niej kilka milionów potencjalnych graczy.

Aktywna siłownia
Spytaliśmy praktyków, jak powinny się promować siłownie i fitness kluby, aby odnieść sukces i przetrwać na lokalnym rynku.

Lobbing
Z unijnych korytarzy
Wyboista droga do porozumienia.

PR Świat
Egipt - jedyny pod słońcem
Opracowaniem strategii public relations dla Egiptu zajęło się 120 konsultantów w trzydziestu biurach Fleishman-Hillard na całym świecie.

Prasa Zagraniczna
Królestwo wiatru - "Pressesprecher"
Regaty America's Cup stały się obecnie trybem napędzającym potężną machinę piarową.

PR online
Dostępnym być
Wdrażanie przyjaznych internautom technologii i zwracanie uwagi na korzyści z nimi związane może być działaniem wizerunkowym.

Internauta istota społeczna
Wraz z rozwojem komunikacji internetowej nie można bagatelizować społeczności internetowych.

PR Nauka
Portret europejskiego managera PR. European Communication Report 2007
Jakie wyzwania będą stawiane przed specjalistami PR w przyszłości? Jak wpływowi są piarowcy w swoich organizacjach? Ile zarabiają i jak satysfakcjonująca jest dla nich praca w branży PR?

STAŁE RUBRYKI

Dziennikarska kontra
Komentarze: Roberta Azembskiego, redaktora naczelnego miesięcznika finansowego "BANK" oraz Łukasza Wysockiego, korespondenta RMF FM, dotychczas z Poznania, od września 2007 - z Waszyngtonu

Oko w oko
"Kumulacja zmian" - rozmowa z Anną Słomską, kierownikiem PR i komunikacji w Totalizatorze Sportowym
"14 milionów potencjału" - rozmowa z Kamilem Dmowskim, szefem działu marketingu zintegrowanego agencji Heureka

Recenzja
Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania, Wojciech Furman, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2006
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji, Marcin Żemigała, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Kraków 2007
Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji, Gloria Beck, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2007
Public Relations, Anthony Davis, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007

Felieton

Stała Rubryka

Znów kampania! Zakaszmy rękawy!

Notes PR - NOWA FORMUŁA!

Wydarzenia z Polski - NOWA FORMUŁA

Między wierszami - Nowość!

Wydarzenia ze świata - NOWA FORMUŁA

Wydarzenia online - NOWA FORMUŁA

Barometr PR

Ludzie

^

© 1994-2018 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+