Numer 14

W NUMERZE

W branży
Po drabinie sukcesu
Co decyduje o awansie piarowca?

Gadżety w zasięgu wzroku
Kiedyś wystarczył długopis i kartka papieru. Dziś piarowcy wolą sobie nie wyobrażać życia bez gadżetów o większej funkcjonalności i kompatybilności.

Analiza
Moda na lofty - efekt snobizmu czy strategii PR?
Rewitalizacja obiektów przemysłowych to świetny pomysł na biznes, rewelacyjna inwestycja i ciekawe rozwiązanie na mieszkanie. Staje się również elementem strategii promocyjnej miast.

Wizerunek
Od lidera do zera. Czy Polscy politycy niszczą swój wizerunek?
Specjaliści już dawno wyróżnili najważniejsze, pożądane cechy normalnego polityka i określili, jakie wrażenie powinien sprawiać by odnieść sukces.

Lech versus Lech - techniki kryzysowego PR
Notowania rządu i prezydenta są słabe, a wszystko, o czym mówimy dziś w kontekście wizerunku i public relations to już, niestety, zarządzanie kryzysowe.

Wizerunek, do raportu!
W miarę rozwoju branży PR temat raportów wizerunków coraz częściej powraca w rozmowach o ewaluacji prowadzonych działań public relations.

Zaskocz się Polską...
Czy emisja reklam, zarówno nowej, jak i poprzedniej kampanii przyczyni się do zmiany wizerunku Polski za granicą?

Los prowokacji
W przypadku reklamy kontrowersyjnej, choć nie trzeba w szczególny sposób zabiegać o zainteresowanie mediów, ważne jest, aby zarządzać informacją i przekazem.

Kuchnia PR
Wejście smoka
Rosnąca liczba debiutów na giełdzie oznacza, że polski rynek kapitałowy przeżywa niesłychany rozwój, a co za tym idzie, nadchodzą złote czasy dla doradców investor relations.

Studium przypadku "Prosto do celu"
Kampania PR dla pierwszych w Polsce bezpośrednich regionalnych linii lotniczych.

Nie myśl o perswazji
"Znając NLP można napisać komunikat w sposób, który sprawi, że pobudzi on ciekawość i zainteresowanie prawie każdego" - mówi Andrzej Batko, trener NLP w rozmowie z "Piar.pl".

Droga do sukcesu
Sztuką jest przeprowadzenie kampanii PR, która wyróżni się na tle projektów przygotowanych przez specjalistów komunikacji z całego świata.

Wdrożenia na pięć
Prawidłowy obieg informacji w momencie wdrożenia systemów informatycznych pomaga zdobyć aprobatę dla inwestycji wśród pracowników i kredyt zaufania dla następnych zmian.

Seminarium jutra
"Webinar" usprawnia komunikację wewnętrzną firmy i dobrze sprawdza się w działaniach zewnętrznych.

Lobbing
Z unijnych korytarzy
Public affairs odkryte na nowo.

PR Świat
Plotka wysokiego ryzyka
Opis sytuacji kryzysowej, wywołanej przez plotkę, której ofiarą była firma Procter&Gamble znajduje się już w książkach zaliczanych do klasyki PR. Po 12 latach zakończył się proces w tej sprawie.

Prasa Zagraniczna
Walki uliczne - "Pressesprecher"
Bez dedykowanych środków piarowych nie powiedzie się żadna akcja guerilla marketingu.

PR online
Top wyszukiwania
Konstruując materiały piarowe warto pamiętać o tym, by zawierały stosowne odnośniki do strony oraz były odpowiednio nasycone słowami kluczowymi.

E-liderowanie
Internetowi liderzy opinii to osoby, których nie można pomijać w działaniach PR, a komunikacja z nimi musi być prowadzona umiejętnie i taktownie.

PR Nauka
Social software w służbie PR
Blogosfera doceniona przez piarowców z Europy. Opracowanie raportu EuroBlog 2007.

STAŁE RUBRYKI

Dziennikarska kontra
Komentarze: Marcina Bójko, red. naczelnego "CHIP FOTO-VIDEO digital" oraz Stanisława Sewastianowicza, red. naczelnego "Auto Świat"

Oko w oko
"Nie wystarczy poprosić" - rozmowa z Martyną Mazelą ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce
"Sztuka Playa" - rozmowa z Marcinem Gruszką, rzecznikiem nowego operatora telefonii komórkowej P4

Recenzja
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm, Andy Wibbels, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2007
Komunikowanie polityczne i publiczne, Bogusława Dobek-Ostrowska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
Grzeczność w komunikacji językowej, Małgorzata Marcjanik, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007
Samorządowe public relations, Jarosław Flis, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2007
Gry i zachowania nieetyczne w organizacji, Marek Bugdol, Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa 2007

Felieton
Piar dawnych mistrzów
Zen w sztuce komunikacji, czyli tao piarowca

Stała Rubryka
Wszystko płynie

Notes PR - lokalne dodatki "Gazety Wyborczej", portal informacyjny tvn24.pl

Wydarzenia z Polski

Wydarzenia ze świata

Barometr PR

Ludzie

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+