Magazyn branżowy Piar.pl

 

Naszą wiedzę w dziedzinie public relations przekazywaliśmy na łamach stworzonego przez nas portalu oraz tytułu prasowego - Piar.pl. 

Marka Piar.pl przez ponad 10 lat towarzyszyła prężnemu rozwojowi polskiej branży PR. Wcześniej w postaci pierwszej i przez lata jedynej na polskim rynku strony o tematyce public relations - www.piar.pl, a przez ponad 2,5 roku w formie "Piar.pl" - jedynego magazynu w Polsce poświęconego stricte kwestiom trendów w polskim i światowym PR, inspirującym studiom przypadków z codziennej praktyki PR-owskiej, a wreszcie postaciom z branży, które swoją pracą przyczyniają się do rozwoju Public Relations w Polsce i na świecie. Krytycznym okiem spoglądaliśmy na działalność polskich organizacji PR-owych, akcentowaliśmy warte odnotowania wydarzenia w branży i piętnowaliśmy działania nieetyczne.

Między styczniem 2005 a sierpniem 2007 ukazało się 16 numerów magazynu. Udało się stworzyć produkt rozpoznawalny w środowisku agencyjnym i firmowym praktyków PR, wśród pracowników naukowych związanych z PR, studentów tajnik PR-owskich, a także polityków oraz przedsiębiorców dbających o własny wizerunek.

 

Na naszej stronie umieściliśmy skany publikacji z dwóch ostatnich numerów magazynu. Osoby zainteresowane pozostałymi archiwalnymi artykułami prosimy o kontakt mailowy.

^

© 1994-2016 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+