ReputacjaReputacja

European Communication Monitor

Badanie jest skierowane do specjalistów z branży Public Relations pracujących w przedsiębiorstwach, stowarzyszeniach, instytucjach politycznych  oraz innych organizacjach i agencjach PR. Co roku w projekcie ECM uczestniczy ponad 2 700 respondentów z 42 krajów. Doświadczenie, którym dzielą się profesjonaliści pozwala określić na jakim etapie znajduje się branża PR w Europie oraz w jakim kierunku zmierza jej rozwój. Dostarcza również unikalnej wiedzy na temat tego jak na tle innych krajów europejskich wypada Polska w zakresie takich zagadnień jak: public relations, komunikowanie, reputacja, zaufanie, informacja, media masowe.

Prezes Zarządu Prelite, dr hab. Waldemar Rydzak, jest członkiem rady naukowej oraz koordynatorem na terenie Polski projektu European Communiction Monitor. ECM to największe dotychczas badania z zakresu komunikowania strategicznego na świecie, prowadzone przez międzynarodową grupę profesorów z 11 uznanych uniwersytetów europejskich, a organizowane od szeregu lat przez European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA), the European Association of Communication Directors (EACD) oraz Communication Director Magazine, przy wsparciu agencji Ketchum.

Więcej o badaniach oraz raporty do pobrania na stronie: http://www.communicationmonitor.eu

^

© 1994-2018 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+