Wizerunek buduje się w kryzysie
Czwartek, 6 sierpnia, 2009
W poniedziałkowym numerze dziennika Polska Głos Wielkopolski z 3 sierpnia ukazał się obszerny wywiad z doktorem Waldemarem Rydzakiem, prezesem Agencji PRELITE. Tematem rozmowy był wizerunek firm i przedsiębiorstw w czasie kryzysu.
Dr Rydzak w udzielonym wywiadzie wskazuje na szansę budowania pozytywnego wizerunku jaką daje czas recesji gospodarczej. Przytacza również dobre jak i złe przykłady praktyk komunikowania się firm z otoczeniem w momencie wystąpienia kryzysu.
Podstawą do budowania silnego wizerunku jest prowadzenie odpowiedniej polityki informacyjnej zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa. Warto wyznaczać sobie cele wybiegające poza okres kryzysu i słuchać szeregowych pracowników – to oni są najbliżej klientów i pośród nich mogą znajdować się wizjonerzy, którzy pomogą firmie przejść przez trudne czasy. Kryzys może być korzystny zarówno dla finansów firm jak i produkcji – dodaje dr Rydzak.