Imago PR wspólnie z Prelite PR dla Tauron Polska Energia SA.
Wtorek, 3 sierpnia, 2010
Zadaniem agencji jest opracowanie i wdrożenie procedur zarządzania sytuacją kryzysową dla Tauron Polska Energia SA i szesnastu spółek Grupy Tauron. Procedury zawarte będą w przygotowywanym przez agencje podręczniku postępowania w kryzysie.
- Do tej pory spółki Grupy Tauron zachowywały pierwotną identyfikację i w razie konieczności zarządzały kryzysami w oparciu o dotychczasowe procedury. Wprowadzenie grupy na giełdę, a także postępująca unifikacja brandingu i specjalizacja spółek, skłoniły nas do wprowadzenia spójnych zasad postępowania – mówi Paweł Gniadek, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej i PR Tauron Polska Energia SA.
Tauron Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która jest drugim co do wielkości producentem energii elektrycznej w Polsce. Grupa Tauron jest zarazem największym dystrybutorem energii w kraju oraz jednym z największych jej sprzedawców (według danych za lata 2007-2009). Obejmując swoim działaniem 17 proc. powierzchni kraju i zatrudniając ok. 28 tys. osób, zachowuje pozycję jednego z największych podmiotów gospodarczych w Polsce.
Grupa Tauron posiada aktywa we wszystkich elementach łańcucha wartości charakterystycznego dla sektora elektroenergetycznego (wydobycie, wytwarzanie, odnawialne źródła energii, dystrybucja, sprzedaż). W skład Grupy Tauron wchodzą m.in. Południowy Koncern Węglowy S.A., Południowy Koncern Energetyczny S.A., Enion S.A., EnergiaPro S.A., Enion Energia sp. z o.o., EnergiaPro Gigawat sp. z o.o., Elektrownia Stalowa Wola S.A., PEC Katowice S.A., EC Tychy S.A., Elektrociepłownia EC Nowa, PEC w Dąbrowie Górniczej oraz Tauron Ekoenergia sp. z o.o.
Tauron Polska Energia SA wybrał konsorcjum Imago PR i Prelite PR w drodze postępowania ofertowego.
Działaniami zespołu pracującego na rzecz Tauron Polska Energia SA kierują uznani w dziedzinie komunikowania kryzysowego eksperci: Rafał Czechowski i dr Waldemar Rydzak, szefowie agencji tworzących konsorcjum.