AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
252627282930 31

Prelite o kulturze, kryzysie, strategicznym PR i mediach społecznościowych

Sobota, 30 października, 2010

Prelite Public RelationsPrzedstawiciele agencji Prelite Public Relations we wrześniu uczestniczyli w trzech konferencjach naukowych. Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki i Marcin Piechota wystąpili podczas PR Forum 2010 w Tychach, z kolei Paulina Popek wygłosiła referaty na II Kongresie Estetyki w Warszawie oraz konferencji Cultural Space and Identity in a Post-Socialist Context w Ljubljanie.

Marcin Piechota, Senior Account Executive w Agencji wystąpił wraz z profesorem Ryszardem Ławniczakiem podczas sesji plenarnej PR Forum 2010 z referatem zatytułowanym „Wykorzystanie mediów społecznościowych przez grupy nacisku a wizerunek firmy”. Z kolei Dr Waldemar Rydzak wziął udział w panelu dyskusyjnym, którego tematem przewodnim było Public Relations w zarządzaniu kryzysowym. Natomiast dr Jacek Trębecki przedstawił wyniki przeprowadzonych przez siebie badań w prezentacji zatytułowanej „Komunikacja wewnętrzna – determinant sukcesu komunikacyjnego organizacji”. PR Forum odbyło się w dniach 22-24 września w Tychach.

Paulina Popek, również Senior Account Executive Agencji Prelite, wystąpiła we wrześniu na dwóch naukowych spotkaniach. Podczas II Kongresu Estetyki w Warszawie, który odbył się w dniach 21-23 września prezentowała referat „Sztuka w przestrzeni publicznej a jej potencjał społeczno-estetyczny”. Wcześniej Popek wygłosiła prezentację zatytułowaną „Implications of the Romantic Nature of Post-Communist Poland” podczas międzynarodowej konferencji Cultural Space and Identity in a Post-Socialist Context, która odbyła się między 8 a 10 września w Ljubljanie.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+