Prelite partnerem dla Roth & Lorenz
Środa, 9 lutego, 2011
Agencja Prelite Public Relations współpracowała z niemiecką agencją zintegrowanej komunikacji Roth & Lorenz przy organizacji medialnego wsparcia programu Pangaea Expedition: Young Explorers. Jest to drugi wspólny projekt obu firm. Przed dwoma laty w ramach wspólnego projektu Prelite realizował w Polsce projekt dla firmy HolidayCheck.
Program Young Explorers jest częścią Pangaea Expedition – czteroletniego rejsu dookoła świata na jachcie Pangaea, dowodzonym przez doświadczonego podróżnika Mike’a Horna. W ramach wyprawy organizowanych jest 12 ekspedycji w różne zakątki ziemi z udziałem młodych podróżników w wieku od 15 do 20 lat. Wśród kandydatów do ostatniej w tym roku wyprawy na dziką Kamczatkę znalazła się m.in. 16-letnia Małgorzata Sadowska z Polski.
Za obsługę projektu z ramienia agencji Prelite odpowiedzialny był Konrad Bugiera. Głównym sponsorem czteroletniego projektu Pangaea Expedition jest Mercedes-Benz.