EURO Poznań 2012 stawia na poznańską agencję PR
Piątek, 27 stycznia, 2012
Agencja Prelite wygrała konkurs na obsługę public relations spółki EURO Poznań 2012 w kontekście oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM w Poznaniu. Agencja współpracę ze spółką EURO Poznań 2012, odpowiedzialną za przygotowanie Strefy Kibica Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w stolicy Wielkopolski, rozpoczęła z początkiem stycznia 2012 roku.
– Wybraliśmy spośród cenionych na rynku i profesjonalnych agencji. Postawiliśmy na poznańskie know how i brand PR. Doceniliśmy jakość, kreatywność i zróżnicowanie obszarów działań proponowanych przez Prelite – mówi Joanna Janowicz Strzyżewska, rzecznik prasowy EURO Poznań 2012. – Na decyzję o wyborze agencji miały wpływ zaangażowanie Prelite na poziomie oferty oraz szeroki zasięg działań w aspekcie lokalnym, krajowym i zagranicznym. Jeśli organizacja EURO ma wpłynąć na rozpoznawalność i wizerunek Poznania, to my już dziś stawiamy na dobre poznańskie marki – dodaje.
Współpraca z poznańską agencją potrwa do lipca i obejmie kompleksową obsługę PR.
– To spore wyzwanie, ale gdybyśmy nie byli pewni, że mu podołamy, nie startowalibyśmy w konkursie – komentuje Waldemar Rydzak, prezes Prelite Public Relations. – Wygraliśmy z dużą, znaną warszawską agencją, ale wierzymy, że oprócz świetnej znajomości miasta i jego mieszkańców zaprocentowało również nasze 17-letnie doświadczenie w realizacji projektów komunikacyjnych, kreatywny zespół i wielopłaszczyznowe podejście do działań. Czeka nas sporo pracy, ale i jak sądzę satysfakcja z czynnego uczestnictwa w wydarzeniu, które zdarza się naprawdę rzadko i przejdzie do historii miasta – mówi Waldemar Rydzak.
Strefa Kibica UEFA EURO 2012TM w Poznaniu zlokalizowana zostanie w centrum miasta na łącznym obszarze 17 000 m2 i pomieści jednorazowo do 30 000 osób. Średnio według prognoz obiekt odwiedzi około 18 000 osób dziennie.