Prelite dla Bridgestone Poznań
Piątek, 13 lipca, 2012
Prelite Public Relations rozpoczęła współpracę z Bridgestone Poznań, światowym producentem opon do pojazdów różnego typu. W ramach współpracy z nowym klientem poznańska firma Prelite odpowiedzialna jest za komunikację zewnętrzną w zakresie employer branding. Przez ostatnie tygodnie firmy wypracowywały strategię komunikowania. Głównymi grupami docelowymi prowadzonych działań są osoby z województwa wielkopolskiego zainteresowane podjęciem zatrudnienia w firmie, a także studenci Politechniki Poznańskiej oraz innych uczelni technicznych.
Dwa lata temu obie firmy współpracowały ze sobą w zakresie employer branding oraz organizacji eventów. Dobre doświadczenia z tamtego okresu spowodowały, że poznański odział japońskiego koncernu po raz kolejny wybrał usługi zespołu Prelite.
W ostatnim czasie Prelite realizowała projekty dla EURO Poznań 2012 - Oficjalna Strefa Kibica UEFA EURO 2012™ w Poznaniu, Raben Transport, Rockwool Polska, TAURON Polska Energia oraz dla Term Maltańskich.
Japoński koncern Bridgestone założony w 1931 roku, posiada obecnie ponad 50 fabryk ogumienia na całym świecie, zatrudnia powyżej 138 000 pracowników. W 2008 został uznany także za najlepszego inwestora w Polsce. W Poznaniu firma zatrudnia 1 600 osób.