AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
01020304050607
08091011121314
1516 1718192021
22232425262728
293031

Kampania 3 x lepsi

Wtorek, 16 lipca, 2013

Rusza kampania promocyjna LOTTO POZnan* Triathlon. W tym tygodniu na ponad 30 citylightach i billboardach w Poznaniu pojawi się logo imprezy utworzone z nazwisk wszystkich uczestników sierpniowych zawodów.

Logo LOTTO POZnan* Triathlon składa się z 3 postaci symbolizujących główne elementy rywalizacji: pływanie, jazdę na rowerze oraz bieganie. To właśnie w tych dyscyplinach zmierzą się zawodnicy, których nazwiska (wraz z hasłem „3 x lepsi”) pojawią się na poznańskich billboardach oraz citylightach. Będzie można znaleźć je m.in. w okolicach Jeziora Maltańskiego, na Rondzie Rataje
i trasie tramwajowej na Franowo.

- Chcieliśmy w symboliczny sposób docenić zaangażowanie uczestników, którzy w sierpniu staną na starcie LOTTO POZnan* Triathlon – mówi Wojciech Kruczyński z Endusport, Dyrektor Zawodów. - Kampania ma również zwrócić uwagę mieszkańców Poznania na to wydarzenie i zachęcić ich do wspólnego kibicowania „ludziom z żelaza”.

LOTTO POZnan* Triathlon będzie prawdziwym świętem sportu zarówno dla zawodników, jak i kibiców. Dla uczestników impreza jest szansą na sprawdzenie swoich umiejętności i pokonanie własnych ograniczeń. Udział w niej byłby jednak niemożliwy bez odpowiednich przygotowań oraz wsparcia bliskich, dla których przygotowano liczne wydarzenia towarzyszące i konkursy.

- Oprócz atrakcji zaplanowanych podczas samej imprezy, w związku z rozpoczęciem kampanii „3 x lepsi” planujemy konkurs dla kibiców. Szczegóły będzie można znaleźć wkrótce na oficjalnym profilu LOTTO POZnan* Triathlon na Facebooku – dodaje Wojciech Kruczyński.

O LOTTO POZnan* Triathlon:
LOTTO POZnan* Triathlon jest jedną z najważniejszych w tym roku imprez sportowych w Poznaniu, odbędzie się 4 sierpnia 2013 nad Jeziorem Maltańskim. W zawodach weźmie udział 1600 osób – 850 startujących na dystansie głównym i 750 na dystansie krótkim. Organizatorami imprezy jest Miasto Poznań i firma Endu Sport. Partnerem tytularnym jest LOTTO, sponsorem strategicznym Grupa Bemo. Patronat honorowy objął Polski Komitet Olimpijski. Ambasadorami imprezy są: Julia Michalska – medalistka londyńskich igrzysk olimpijskich w wioślarstwie, aktorka Katarzyna Bujakiewicz, Marcin Urbaś – halowy mistrz Europy w lekkiej atletyce, piosenkarz MEZO oraz Paweł Skiba - nowy wokalista zespołu Pectus. Miasto Poznań wraz z Endu Sport liczą również na uzyskanie licencji IRONMAN® przyznawanej przez organizację World Triathlon Corporation. Organizatorzy zaplanowali również liczne atrakcje dla kibiców, m.in. konferencje ze znanymi sportowcami, konkursy, Mini POZnan* Triathlon dla dzieci, lotnicze pokazy akrobatyczne grupy Żelazny, a także koncert gwiazd polskiej sceny muzycznej. Więcej informacji na stronie http://www.poznantriathlon.pl/pl.

Plakat kampanii 3 x lepsi.

Plakat kampanii 3 x lepsi

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+