AktualnościAktualności
PoWtŚrCzPtSoNd
01
020304 05060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Branch Brothers o sprzedaży wielokanałowej podczas RetailShow 2015

Środa, 4 listopada, 2015

Firma Branch Brothers (Upright Group) z Poznania po raz drugi została partnerem Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu – RetailShow 2015. Podczas towarzyszącej wydarzeniu konferencji Retail Congress Branch Brothers opowie o kształtowaniu pozytywnych doświadczeń klienta online i offline.

18 listopada 2015 podczas pierwszego dnia targów RetailShow odbędzie się konferencja Retail Congress, w trakcie której prelegenci przybliżą słuchaczom, w jaki sposób kształtować pozytywne doświadczenia klientów oraz jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia do wsparcia sprzedaży (np. social media).

Joanna Bociąg, konsultant Branch Brothers (Upright Group), firmy zajmującej się budowaniem dobrego customer experience w miejscu sprzedaży, opowie o dobrych praktykach zarządzania doświadczeniem kupującego w sklepach online i offline oraz wskaże, w jaki sposób odczuwane doświadczenia w różnych kanałach sprzedaży mogą wpłynąć postrzeganie marki przez klienta i budowanie jego lojalności.

Omnichannel coraz częściej staje się standardem sprzedaży w Polsce. Coraz więcej sklepów korzysta z możliwości dystrybucji produktów poprzez nowe kanały oraz rozwija te, którymi już dysponuje. – Sprzedawcy zdają sobie sprawę z tego, że sprzedaż tradycyjna nie jest już wystarczająca, aby utrzymać przewagę konkurencyjną na rynku. Aby odpowiedzieć na potrzeby konsumenta, nie wystarczy już tylko sklep stacjonarny. Kupujący chce mieć możliwość sprawdzenia oferty w sieci, wyboru spośród szerokiego wachlarza produktów oraz dostawy w wybrane przez siebie miejsce – wyjaśnia Joanna Bociąg.

Ekspertka podkreśla, że doświadczenia klienta na każdym etapie zakupowym i w każdym kanale sprzedaży powinny być tak samo dobre. Spójność działań oraz dbałość o kupującego we wszystkich punktach styku z marką gwarantuje jej sukces i przewagę konkurencyjną na rynku. – Taki sam standard obsługi, ta sama oferta produktowa czy takie same warunku zakupu często decydują o tym, czy klient wróci do nas, czy wybierze konkurencję – wskazuje Joanna Bociąg.

Targi Retail Show, które odbędą się w dniach 18-19 listopada zgromadzą ponad 120 wystawców, którzy zaprezentują swoje oferty z dziedziny handlu, designu i nowoczesnych technologii. Konferencja Retail Congress skierowana jest do właścicieli sklepów oraz sieci handlowych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat zachowań współczesnych konsumentów, aranżacji przestrzeni handlowej oraz najnowszych rozwiązaniach dla branży retail. Dodatkową atrakcją Targów będzie, podobnie jak rok temu, modelowy sklep „The Perfect Store”, w którym zostaną zaprezentowane najnowsze trendy projektowania i wyposażenia wnętrz placówek handlowych.

Szczegóły dotyczące Międzynarodowych Targów Wyposażenie, Technologii i Usług Dla Handlu – RetailShow znajdują się na stronie: www.retailshow.pl.

^

© 1994-2024 Prelite Public Relations. Wszystkie prawa zastrzeżone. Google+