Kongres Profesjonalistów Public Relations
Piątek, 21 kwietnia, 2017
To już 12 raz na największym wydarzeniu branży PR w Polsce. Tym razem ponad 300 osób z branży, na zaproszenie Dariusza Tworzydły, wymieniało doświadczenia, podglądy i dzieliło się wiedzą na temat zarządzania sytuacją kryzysową. To nasza mocna strona. Od 23 lat specjalizujemy się w tym zakresie. Nie mogło nas więc zabraknąć naszego udziału w Radzie Programowej Kongresu Profesjonalistów PR i oczywiście naszego głosu w wymianie doświadczeń. Bez obaw, tajmenice naszych kilientów pozostały bezpieczne. Mówiliśmy o tym jak stworzyć scenariusz skutecznej symulacji sytuacji kryzysowej oraz o tym, że menadżerowie traktują reputację nie jak świętego grala, ale jak normalny zasob firmy - na równi z finansami, kadrą i mocami wytwórczymi. Implikacje takiego podejścia - w zależności od celu i możliwości menadżer w sytuacji kryzysowej może zwolnić część pracowników lub/oraz poświęcić reputację.