Reaktywno-pasywna strategia komunikowania firmy Garmin
Poniedziałek, 3 sierpnia, 2020
Niektórzy teoretycy przekonują, że zasada "szklanego domu" jest dla firmy i jej reputacji najlepsza. Tym bardziej interesująca może być obserwacja jak radzą sobie z problemem niektóre firmy zza wielkiej wody. W tym konkretnym przypadku za mało jest informacji, aby wydawać jednoznaczne opinie. Sama firma jest powściągliwa i stosuje reaktywno-pasywny styl komunikowania. Z pewnością obecna reakcja firmy będzie miała wpływ na jej postrzeganie w przypadku kolejnych sytuacji kryzysowych tego typu. Intrugujące jest jednocześnie to, czy przyjęta przez Garmin strategia komunikowania była wypracowana samodzielnie czy też była wdrożona w ramach konsultacji z pracownikami agencji public relations.
Pozostaje pytanie, na które odpowiedź nadejdzie za kilka miesięcy. Czy firma Garmin realizując działania public relations z obszaru komunikacji kryzysowej (crisis management, crisis communication) jest w stanie w ten sposób wpłynąć korzystanie na odbudowę wizerunku, a docelowo reputacji i zaufania?
Zapraszamy do dyskusji na nasz profil na FB