Numer 16
W NUMERZE
Magazyn "Piar.pl" nr 4 (16) - Spis treści
W branży
Poczekamy na zbiory
Certyfikaty dla piarowców to na naszym młodym rynku wciąż odległa perspektywa.
Klient niechciany
Co skłania piarowców w Polsce do porzucenia często intratnego zarobku i do odmowy współpracy?
Monitoring skarg
Mimo że firmy monitorujące media prześcigają się w ofertach, wciąż trudno im zaspokoić wymagania piarowej klienteli.
Analiza
SPA - luksus dla zdrowia. Moda czy sposób na wypoczynek?
Media, poszukując tematu modnego i na czasie, poświęcają zjawisku SPA coraz więcej miejsca, nakręcając tym samym dobrą koniunkturę.
Wizerunek
Kulturalny rynek
Żaden z szefów agencji PR nie wymienia kultury jako dziedziny, w której spodziewa się wzrostu aktywności PR.
Mundurka cień
Środowisko PR ocenia dotychczasowe działania wizerunkowe i informacyjne prowadzone przez MEN na temat mundurka jako wyjątkowo nieudane.
Gra o wysoką stawkę
"Nasze działania mocno nadepnęły na ogon paru miastom" - o promocji polskich uczelni za granicą opowiada w wywiadzie z "Piar.pl" dr Marek Zimnak, szef projektów internetowych Biura Promocji AE we Wrocławiu.
Kadzidło polityczne
Wielu polityków uznaje za konieczne podkreślenie swojego katolicyzmu i wykorzystywanie go w kampaniach wyborczych.
A jednak się kręci!
Praca nad tworzeniem właściwego wizerunku, której podejmują się kolejne polskie kluby piłkarskie przestaje być kluczeniem po omacku.
Śpiesz się powoli
Pielęgniarki coraz częściej wykorzystują techniki PR z bardzo dobrym rezultatem.
Kuchnia PR
Lasy logotypów
Pozyskiwanie patronatów medialnych na stałe wpisało się w codzienną pracę piarowca.
Chrzest ognia
W opinii twórców długo oczekiwana gra RPG "Wiedźmin" będzie hitem. Jedyne, co trzeba zrobić, to przekonać do niej kilka milionów potencjalnych graczy.
Aktywna siłownia
Spytaliśmy praktyków, jak powinny się promować siłownie i fitness kluby, aby odnieść sukces i przetrwać na lokalnym rynku.
Lobbing
Z unijnych korytarzy
Wyboista droga do porozumienia.
PR Świat
Egipt - jedyny pod słońcem
Opracowaniem strategii public relations dla Egiptu zajęło się 120 konsultantów w trzydziestu biurach Fleishman-Hillard na całym świecie.
Prasa Zagraniczna
Królestwo wiatru - "Pressesprecher"
Regaty America's Cup stały się obecnie trybem napędzającym potężną machinę piarową.
PR online
Dostępnym być
Wdrażanie przyjaznych internautom technologii i zwracanie uwagi na korzyści z nimi związane może być działaniem wizerunkowym.
Internauta istota społeczna
Wraz z rozwojem komunikacji internetowej nie można bagatelizować społeczności internetowych.
PR Nauka
Portret europejskiego managera PR. European Communication Report 2007
Jakie wyzwania będą stawiane przed specjalistami PR w przyszłości? Jak wpływowi są piarowcy w swoich organizacjach? Ile zarabiają i jak satysfakcjonująca jest dla nich praca w branży PR?
STAŁE RUBRYKI
Dziennikarska kontra
Komentarze: Roberta Azembskiego, redaktora naczelnego miesięcznika finansowego "BANK" oraz Łukasza Wysockiego, korespondenta RMF FM, dotychczas z Poznania, od września 2007 - z Waszyngtonu
Oko w oko
"Kumulacja zmian" - rozmowa z Anną Słomską, kierownikiem PR i komunikacji w Totalizatorze Sportowym
"14 milionów potencjału" - rozmowa z Kamilem Dmowskim, szefem działu marketingu zintegrowanego agencji Heureka
Recenzja
Dziennikarstwo i public relations jako dwa typy komunikowania, Wojciech Furman, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2006
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji, Marcin Żemigała, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Kraków 2007
Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji, Gloria Beck, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2007
Public Relations, Anthony Davis, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007
Felieton
Stała Rubryka
Znów kampania! Zakaszmy rękawy!
Notes PR - NOWA FORMUŁA!
Wydarzenia z Polski - NOWA FORMUŁA
Między wierszami - Nowość!
Wydarzenia ze świata - NOWA FORMUŁA
Wydarzenia online - NOWA FORMUŁA
Barometr PR
Ludzie